Kan ikke komme inn på ticket til .no

  • Jeg prøver å sende en ticket til .no, men får kun opp .dk og det er ikke mulig å få byttet til .no noe sted.


    Jeg har også en .dk acc, men de kan jo ikke gjøre noe i .no

    2cmqes7.jpg

  • Det holde vel ikke om den ligger på forumet. Siden muligheten er fjernet fra selve kontoen og lagt til lobbyen, så MÅ man kunne bytte mellom land. Jeg er 110% sikker på at jeg ikke er den eneste som har konto i mer enn et land.

    Jeg fikk det til ved å rette .dk til .no i adresselinjen, men det skulle ikke være nødvendig å gjøre.

    2cmqes7.jpg

  • Det holde vel ikke om den ligger på forumet. Siden muligheten er fjernet fra selve kontoen og lagt til lobbyen, så MÅ man kunne bytte mellom land. Jeg er 110% sikker på at jeg ikke er den eneste som har konto i mer enn et land.

    Jeg fikk det til ved å rette .dk til .no i adresselinjen, men det skulle ikke være nødvendig å gjøre.

    Du kan selv velge hvilket språk du vil ha lobbyen på, uavhengig av hvor kontoen din er. Så du kan velge mellom å bruke dansk lobby eller norsk lobby.


    linken til den norske er her:

    norsk lobby


    Alle kontoene dine (uavhengig av verden) finner du i lobbyen uansett hvilket språk du velger lobbyen på. Det enkleste for å finne "riktig" språk i lobbyen er å bruke f.eks. gladiatus.dk eller gladiatus.no som adresse, da linker den deg direkte til lobbyen for det språket, og videre til da den support du trenger direkte fra lobbyen. Ellers må du (ihvertfall pr idag) opprette ticket fra support-siden og ikke fra lobbysiden.


    Dersom du ønsker å komme med forslag til at man selv kan velge hvilket samfunn man skal sende ticketen til fra lobbyen, så står du selvsagt fritt til det.

    35334963904_edb0613040.jpg


    BA Gladiatus.no

    BA+GA Gladiatus.se

    Translator NO



  • Hvis dette er supportsiden, så er det nettopp der man ikke kan bytte. Finner ingen support noe annet sted.


    Hvis man skal ha en lobby som samler alle kontoer, så skal alt være samlet der, inkl at man kan kontakte support i flere land uten at man må lete eller bytte i adresselinjen.

    2cmqes7.jpg

  • Om du velger denne siden til lobby: https://lobby.gladiatus.gameforge.com/nn_NO/hub så finner du support direkte til Norge der.

    35334963904_edb0613040.jpg


    BA Gladiatus.no

    BA+GA Gladiatus.se

    Translator NO

  • ja det er greit. Men jeg må da bytte lobby til dk, i adresselinjen, hvis jeg må sende ticket dertil. Og da er meget av vitsen med en lobby bort.

    Som sagt kan du lage det som ett forslag. Men pr idag er ikke det mulig (dessverre)

    35334963904_edb0613040.jpg


    BA Gladiatus.no

    BA+GA Gladiatus.se

    Translator NO