موضوع هام بخصوص الجحيم

• السلام عليكم

بصراحه مش عارف ابدأ منين لأن احنا اشتكينا من موضوع الجحيم دا بدل المره مليون مره ولحد الان محدش حل المشكله دي وكل يوم لاعبين بتعتزل بسبب موضوع الجحيم دا لأن الموضوع اصبح فى غايه الملل وعدم الواقعيه من اللعبه من المفترض انى اقوى من الوحوش بمراحل يعنى المفروض ما اخسرش وحتى لو خسرت مش بيكون بكميه الهزايم دي انا مش فاهم ليه كل يوم اخسر 10 ياقوت واكتر على الجحيم اللى انا اقوى من جميع الوحوش فيه ليه مصممين ان كل الناس تزهق من اللعبه وتعتزل بسبب عدم واقعيه اللعبه وعدم وجود اى متعه واثازه فى الموضوع زى باقى الالعاب يعنى انا اصلاف فلوس على الشحن عشان استفاد من الياقوت ومن مميزات اللعبه اروح اصرف الياقوت على حاجه المفروض انى اقدر اعملها بدون ما اصرف ولا ياقوته واحده والله حرام عليكم احنا خلاص تعبنا وزهقنا ومش عارفين نتواصل مع مين عشان نحل المشكله دي ياريت حد مسئول فى اللعبه يحاول يحل الموضوع دا لان اللعبه اصبحت ممله جدا واحنا مش بنلاقى الفلوس اللى بنصرفها على اللعبه دي على الارض وياريت ميكونش فى حذف للمنشور ويكون فى لفه تواصل وحوار ومحاوله ايجاد حل للمشكله بدل التهرب منها وشكرا

• وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته .

لقد قمنا برفع هذا الموضوع اكثر من مرة بناء عن طلبكم و كثرة الشكاوي ..

حتي ان منسق اللعبة نفسه رد باحد المواضيع الي تخص نفس المشكلة و كان رده كالتالي : " هناك ثلاثة مستوايات , إن كنت تلعب الاصعب فهذا طبيعي ان يكون صعب جداً "

الموضوع مفتوح للنقاش مادام لم يخرج عن اطار النقاش السليم ..

.•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده 640804981.gif640804981.gif سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.

otlqhl.jpg Board Admin otlqhl.jpgicona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif

• السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا تواصلت مع ناس كثير فمنتديات و مسؤولين وليس هناك حل لها والغريب في الامر أن هذه ليست المشكلة كما يرها الناس انا على حسب ماتبين لي ان لعبة تفرض عليك استخدام الياقوت مع خصوم الجحيم سواء انت اقوى من خصم او ضعيف فلايهم يجب استخدامه لكسب زي سهل اومتوسط او صعب وهاذا يأتي مرات يكون عليك صرف الياقوت ومرات بدون ماتصرف وهاذي بتجربتي فلعبة شخصيا فكتشفت ذلك من كثرة لعب مع خصوم الجحيم فهذا واضح أن الإمتياز وتفوق لناس لي تشحن ياقوت وشكرا لكم

• طيب يعنى دلوقتى الحل ايه حضرتك احنا نشحن ياقوت وبندفع فلوس فى اللعبه وفى الاخر بنرمي الياقوت فى الارض بدون ما نستفيد منه اى شئ ودا اللى بيخلي 90% من اللاعبين يعتزل بدري واكيد حضرتك ملاحظ ان عدد اللاعبين انخفض جدا واحنا بقالنا اكتر من سنه على امل ان الموضوع يتعدل واللعبه تكون واقعيه ومش عارفين نتواصل مع مين يحل المشكله الموضوع مش موضوع قوه ولا حجيم سهل وصعب الموضوع كله ان احنا مجبرين على صرف الياقوت كل الاحصائيات بين اللاعب و الوحوش بتقول ان اللاعب اقوى بمرات عديده ولا نعلم سبب الهزيمه

• دوري هو ان اقوم برفع الامر مرة اخري , و ان كاتت مشكلة اعتقد انها سيتم حلها علي الفور ..

اما ان كان الامر غير ذلك ولا اعتقد هذا , سأفوم بأعلامكم ..

.•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده 640804981.gif640804981.gif سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.

otlqhl.jpg Board Admin otlqhl.jpgicona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif

• اعتقد ان تلك الشكوي من لاعبي السيرفر ال 21 فقط , ان كانت هناك سيرفرات ثانية يرجي إعلامي بذلك ..

• سيرفر 21 وسيرفر 24 الجديد انا سرفت فى يوم اكتر من 15 ياقوت فى مره واحده الجحيم السهل فى السيرفر الجديد وكذلك فى 21 بصرف بال10 ياقوت معظم الايام واوقات اضطر للخروج لانى هصرف كميه كبيره من الياقوت

• mOOn  

نسمح بكل انواع النقاش و حتي الاعتراض و لكن بطريقة حضرية و بطريقة مهذبة ..

اما ان يصل الامر للسب علي الادارة فهذا الغير مسموح , سأكتفي هذه المرة بحظر حسابك علي المنتدي ..

مع العلم ان تم التكرار سيتم حظر حساباتك داخل اللعبة ايضاً ..

نحن هنا فقط من اجل تقديم عمل تطوعي لا نتقاضي عليه اجر او ما يشابه , و نوفر وقت من حياتنا الخاصة من اجل ذلك و بالاخير يتم التطاول !