السلام عليكم
بصراحه مش عارف ابدأ منين لأن احنا اشتكينا من موضوع الجحيم دا بدل المره مليون مره ولحد الان محدش حل المشكله دي وكل يوم لاعبين بتعتزل بسبب موضوع الجحيم دا لأن الموضوع اصبح فى غايه الملل وعدم الواقعيه من اللعبه من المفترض انى اقوى من الوحوش بمراحل يعنى المفروض ما اخسرش وحتى لو خسرت مش بيكون بكميه الهزايم دي انا مش فاهم ليه كل يوم اخسر 10 ياقوت واكتر على الجحيم اللى انا اقوى من جميع الوحوش فيه ليه مصممين ان كل الناس تزهق من اللعبه وتعتزل بسبب عدم واقعيه اللعبه وعدم وجود اى متعه واثازه فى الموضوع زى باقى الالعاب يعنى انا اصلاف فلوس على الشحن عشان استفاد من الياقوت ومن مميزات اللعبه اروح اصرف الياقوت على حاجه المفروض انى اقدر اعملها بدون ما اصرف ولا ياقوته واحده والله حرام عليكم احنا خلاص تعبنا وزهقنا ومش عارفين نتواصل مع مين عشان نحل المشكله دي ياريت حد مسئول فى اللعبه يحاول يحل الموضوع دا لان اللعبه اصبحت ممله جدا واحنا مش بنلاقى الفلوس اللى بنصرفها على اللعبه دي على الارض وياريت ميكونش فى حذف للمنشور ويكون فى لفه تواصل وحوار ومحاوله ايجاد حل للمشكله بدل التهرب منها وشكرا