تميز السيرفرات السريعه على حساب باقى السيرفرات

• السلام عليكم ...

كما هو بالعنوان مشكلة تميز السيرفرات السريعه من حيث الموارد الحدادة ودا شى غير طبيعى بالاضافة للادوات البرتقالية والحمراء بالاضافة للتدريبات الغير طبيبعه للاعبين بنفس المستوى ولا نعلم اذا مان ذلك طبيعى ام هناك غش وتجاهل من المراقبين ... ودا بينعكس علينا كلاعبين بالسيرفرات الطبيعه من حيث نهب الذهب من تجاه لاعبى السيرفرات السريعه نيجة لما سبق ذكره

ايضا شح المواد وندره الادوات البرتقالية والحمراء وكذلك الطعام البرتقالى !!!! اكثر من نص مكاسبى من المواد البرتقاليه بتبقى غذاء او مقويات !!!!

الموضوع مطروح للمناقشة

• السلام عليكم اخي

بعد التحية

انا من رأي بان لو كل حاجة بقت سهلة يبقي فين متعة العب بس بصراحة صعوبة الجحيم ده فعلا الحاجة التخنق بجد لانها سعات بتكلفنا مبالغ نقدية

• . وعليكم السلام ورحمة الله وبركات

.. السيرفرات السريعة مفتوحة مثل باقي السيرفرات اي يمكنك التسجيل بها بأي وقت

بالنسبة لكلامك بأي هناك تمميز و انتشار الأدوات الحمراء و البرتقالي عن باقي السيرفرات فكلامك خطأ 100% , الفرق الوحيد ان بعض السيرفرات بها نشاط و لاعبين اكثر من السيرفر العادي و بالتالي لما يحصل 10 لاعبين علي اداة برتقالي و يصهرها و يحصل علي موارد برتقالي و يبيعها بالسوق و الباقي يشتري و بالتالي فرصة ان يكون باقي اللاعبين معهم ادوات برتقالي اكثر عن السيرفر يالي فيه ثلاثة لاعبين حصلو علي نفس الاداة و صهروها و باعو الموارد بالسوق و اشتري منهم عدد اقل لندرة الموارد ..

اما بالنسبة عن كلامك بخصوص المخالفات و تجاهل المراقبين , فأنا ارفض تلك الوصف كلياً لم و لن يكن هناك تجاهل او اهمال من مراقب في متابعة الشكاوي او المخالفين ..

اقوم بنفسي بمتابعة عمل المراقبين و عمل شيك ايضاً علي الشبكات يومياً او يوم و يوم علي اقل تقدير , و المراقب المقصر نتعامل معه بحزم بعد رفع الامر لمدير الفريق , ان كان لديك شكوي علي لاعب او شك ان هناك اساليب غش تستخدم بالسيرفرات السريعه فقم بفتح تذكرة بأسماء الحسابات و سأقوم بالتعامل معها و فحص الحسابات و ان تأكدت من صحه الشكوي سأقوم بالتعامل مع المخالفين وفق لائحة العقوبات المنصوصه ..

الفرق بين السيرفرات العادية و السيرفرات السريعة في عامل الوقت و الخبرة , اي ان فترة الانتظار اقل من السيرفر العادي بالأضافة الي الخبرة المكتسبة من الساحة و السيرك و البعثات و الابراج اكثر و فرصة للحصول علي مستوي اعلي اسرع من السيرفرات العادية

.•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.

icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gif Board Admin icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gificona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif

• المشكلة الاساسية بالسيرفرات السريعة هي تقدم اللاعبين بالليفلات فمثلا هناك لاعب بالسيرفر السريع بالمانيا وصل 210, وكل عمر السرفر اكمل سنة, طب انا صرلي بلعب باللعبة دي 10 سنين, فازاي هو ييجي بتعب سنتين ومش بس يفوتني بل يفوتني بكثير مع اصراف اقل للياقوت ومجهود اقل, وبانه يمكن التسجيل للسيرفرات السريعة فبحياة ابوكم انو بدو يدشر لاعبه ويبدا من جديد وايضا يصرف من جديد؟ تلك فقط للاعبين الجدد او للعابين اثرياء

• طب يغالى المفروض كل سيرفر يبقى مستقل بذاته مش معقول بعد ما العب سنه واوصل مستوى عالى اروح اغير السيرفر عشان مميزات سيرفر اخر !!!

حتى لما جيت اعرض موضوع عن لاعبين بالسيرفرات ت الاخري نفس المستوى 106 ولكن تدريباتهم كلها فوق 550 !!!!!!

ودا غير طبيعى بالمرة والموضوع محجوب من المنتدى مش عارف ليه

• اخي سعيد said1986

بعد التحية والسلام

انا انا كنت بلعب في سلفر 8 واعتزلت بسبب صعوبة العب ولعبت في سلفر21 واعتزلت بسبب سهولة العب في وانا حاليا بلعب في سلفر 22 ومش هعتزل منو لانو في المتوصت لاهو سهل ولا صعب

واما بنسبل لتطور الاعبيين خد عندك انا كنت في مستوي 116 وسلفر 23 تم افتتاحة واول لاعب ظهرلي في التورما والساحة من سلفر 23 لاقيت بان الواخد المركز الاول وبان التدريبات بتعتو بقت متاقربة مني لا وايه لما هجمت عليه خصرت مع اني بلعب بنشاط قبل منو ب سني تقريبا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فده الشئ العادي

اخوك ( medhat ) سلفر 22 وكل عام وانتو طيبين ورمضان كريم 2019

• انا عارف واقعد ساكت لمعنتش اعملك حمولات وهتسيب سيرفر . 22 ,))دا مفبش الا انا وانت واثنين اللى بيلعبوا في السيرفر النحس دا يارتنى ماكنت بدات فيه

• لا حولة ولا قوة الابالله

انا كنت بقول رأي بصراحة ده لو كان مزعلك انا منسحب من الموضوع

( انسحاب )

• وعليكم السلام

يا شباب كما اوضح الاخ ايمن ان السيرفرات جميعها مفتوحة

للتسجيل واللعب بها

وانتم ايضا يمكنكم التسجيل واللعب في اي سيررفر

وكما ذكرتم انتم ان ان السيرفرات سهلة سجلو فيها لتسهلو علي انفسكم

وتزيدو المنافسة والمتعة فيها

194509947.jpg">

• مهيا دى المشكلة يغالى .. انى بعد كل وقت اللعب والياقوت اللى اتصرف والوقت اللى راح على لاعبى فى السيرفر اغير لسيرفر ثانى عشان مضاف ليه مميزات افضل !!! كدا فين العدل او المساواة بين السسرفرات

• said1986

و مين قال اتخلي عن حسابك الثاني , العب هنا و هنا و استفاد بمميزات السيرفرين ..

هناك داعمين لفكرة السيرفر السريع و علي الجانب الاخر هناك من لا يدعم السيرفر السريع ..

و إدارة المنتج توفر لك كلا الخيارين , يمكنك الاختيار بينهم كما تريد ..

icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gif Board Admin icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gificona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif

• انا معنديش مشكلة مع السيرفر السريع وفكره حلوة . بس الاداره لازم تراعى السيرفرات العادية وتعطيها مميزات مثلا زيادة نسبة سقوط المواد البرتقالية والحمراء وموارد الحدادة حتى يتنسنى لينا مجاره السيرفرات السريعه

ويكون من ناحية اخري تشجيع ودعم للاعبين للاشتراك بالسيرفرات العادية بدل منقضي عليها وترك لاعبين ليها

لان مفيش شخص يقدر يواصل اللعب على سيرفرين ونترك اعمالنا

• said1986

مع اني اعلم مدي صعوبة تنفيذ تلك النقطة , و لكن سأقوم بطرحها في حاله طلب منا رفع اقتراحات ..

• ياريت يا ايمن .. وان شاء الله تتحقق لان بجد حرام الوقت والياقوت اللى استهلكناهم فى اللاعب وبعدين نغيره

ورمضان مبارك علينا وعليكم ودايما بخير وسعاده