Veilinghuis

  • Goh zeg heerlijk die merges krijg je gelijk weer met die rode en oranje mennekes te doen die max getrained zijn maar nog erger

    van die idioten die iedere keer al het voedsel opkopen...vandaag 300k kwijt omdat ja het weer voor de zoveelste keer gebeurd dat het spel compleet vastloop als de veuiling op zeer kort gaat

    zeer irritant dat het vast loopt op dat moment nog irritanter dat je dan die opkoop mennekes niet een lesje kunt leren door hun goud weg te tikken...


    heb nog maar 2 accounts waar ik iets mee doe maar op dezxe manier zeg ik tabee waren leuke jaren om te spelen waren ook leuke jaren om GO te zijn maar

    geen regels en het spel op zo'n manier de nek om te draaien geweldig...