IL61 INTERNATIONAL SERVER YAKUT SORUNU

  • Bu konuyla ilgili başka bir güncelleme var mı? Türk sunucuları dışında euro ile ödeme yapmak zorunda mıyız?

    sunucudan bağımsız sanıyorum çünkü ben EN-58'de oynuyorum ve ödeme yöntemim TL oldu. IP üzerinden market fiyatı ayarlanıyor sanırım, VPN vs. kullanmıyorsanız ülkeniz TR olarak belirlenir ve ona göre ödeme yaparsınız. Yine de yanlışım olabilir bilen birileri aydınlatsa daha iyi olur