Yakut etkinliğini kaçırdık ki %30 bonus vardı. Yaptıkları saçmalık. Ve hala oynadığımız sunucularda TL ile alışveriş yapabilenler mevcut. Sadece belli bir kesim EURO olarak devam etmekte.
IL61 INTERNATIONAL SERVER YAKUT SORUNU
-
- Oyun
- saska
-
-
VPN Kullanmışsınızdır. Ondan görünür. VPN, Dpi, DNS değiştirmeden kullanın düzelir.
-
vpn ile alakası yok herkeste aynı
-
VPN Kullanmışsınızdır. Ondan görünür. VPN, Dpi, DNS değiştirmeden kullanın düzelir.
VPN kullanmadım ayrıca sabit IP kullanıyorum, yine de Euro oldu
-
VPN Kullanmışsınızdır. Ondan görünür. VPN, Dpi, DNS değiştirmeden kullanın düzelir.
Bizde de aynı durum VPN kullanmadım hiç
-
Ee yani düzelecek mi yoksa oyunu bırakalım mı muallakta bırakmayın

-
Ağam bizimle oyun oynir. VPN DNS hiçbiri yok ama haftalardır Euro. son 6 elmas kaldı. Elmas biter yeraltında karakter takılır. Büyük ihtimal bırakırım oyunu çünkü bir anlamı yok. Elmas etkinliğini kaçırdım sırf bu durumdan dolayı. Oyuna atılan destek taleplerine dönüşler kopyala yapıştır cevaplarla geçiştiriliyor. Kısaca bizlere önemsizsiniz diyorsunuz, durum ne yazık ki ortada. Fakat toplu oyunu bırakmalar başlayınca o zaman bütün sunucuları birleştirseniz dahi eski tadı alamayacak Euro ödeme yöntemiyle oynayan oyuncularınız. Tercih sizlerin ellerinde buyurun devam edin bu şekilde

-
Ödeme ile ilgili desteği https://billing.gameforge.com/ adresi vermektedir. Bu adresten İngilizce ve Almanca destek alabilirsiniz.
-
Hocam derdimiz ödeme desteği değil, yabancı yetkililer eşitlik için böyle bir karar aldık diyor siz ise VPN kullanımı nedeniyle diyorsunuz. Hangisi doğru böyle bir karar var ise bilelim ki bırakalım.
-
-
Ödeme ile ilgili desteği https://billing.gameforge.com/ adresi vermektedir. Bu adresten İngilizce ve Almanca destek alabilirsiniz.
Ödeme desteği istediğimiz nerden çıktı. Yorumları okumadan cevap veriyosunuz galiba ya da olaylardan bi haberiniz yok. Alman yetkililer bize bu durumun düzelmeyeceğini sunucular birleştiği için adaletsizlik olmaması için herkesin para biriminin euroya döndüğünü söylüyor. Sizin bu yetkililerle konuşup orta yolu bulmanız gerekiyor. Yoksa biz bu oyunu oynayamayacağız. Tek Türkler değil bizim sunucumuzda oynayan birçok Rus, Sırp da mağdur. (İl 58) onların da euro kuru epey yüksek.
-
Gerçekten ilginç bir fiyatlandırma politikası. Düşünen ekibi tebrik etmemek elde değil. Türkiye'de euro ile yakut alıp bu oyuna devam edecek bir kitle olduğuna inanmışlar demek ki. Ne diyelim kendilerine başarılar diliyorum.. Son 5 yakut euro politikaları devam ederse yeni limanlara yelken açma zamanı. Destek sisteminde kopyala yapıştır cevap yazanlara selam olsun
-
Bu oyunda muhattap bulamama durumu beni bitiriyor.
Yıllarda oynadım bu oyunu ama iletişim oyunla kurmak ve anlaşmak çok zor.
yıllar önceki ticket sistemini kullanmak ve bunu yılların verdiği yenilikle yenilememek büyük hata.
Sanşlı biri olarak son %20 de 6000 yakut yüklemem olmam olsamda.
diğer arkadaşların yakut alamama durumu adaletsiz.
900 tl yakut aldığım yakutun 1 hafta sonra sallıyorum 10000 tl olmalı akla yatan bir politika değil.
tl olarak zam yapıalbilir tabiki ama bu eflasyon kadar olabilir.
çünkü insanlar bu kadar büyük harcamaları gladitus için yapacak düzeyde değil.
-
Ödeme euro olarak değişti bunun vpn ile ip adresi ile cartla curtla alakası yok.Tr yönetimi bile neyin ne olduğundan bi haber hala gelmiş şunu bunu yapmayın şunu yapın diyorlar. Az oyunu takip edin sırf şov olsun diye cevap vermeyin bir konuda bilginiz varsa beyan edin yoksa sessizce köşenizde bekleyin.
-
Ödeme ile ilgili desteği https://billing.gameforge.com/ adresi vermektedir. Bu adresten İngilizce ve Almanca destek alabilirsiniz.
Olayın VPN ile ilgisi yok. Destek konusuna gelirsek de destek verdikleri falan da yok. Herkese aynı cevabı kopyala yapıştır yapip yolluyorlar ya da VPN diyip sizin gibi geçiyorlar.
-
Arkadaşlar ben server TR server 63 de oynuyorum şuan bizde hala TL geçerli, bence sizin sorununuz server taşındığı için anlık olarak 7 gün boyunca server değişikliğinden dolayı Euro politikasına taşındı nedeni şu olabilr.
1) server değişikliği olduğu için yeniden isim belirlediniz aynı isimle devam bile etseniz bir anda oyun sizi proxy gibi görebilir bu yüzden sizi bir süre euro bölgesinde tutabilir. Ama bu kesin bir neden değil!!!
2) Server Değişikliği sırasında sizin sunucunuz taşındı ve başka bir sunucuya atandınız yine bu yüzden ödeme politikası değişebilir.
3)Eğer hala TL ödemesi ile alım yapabilen varsa aranızda bunun nedeni de Operatör (Turktelekom,Turkcell vs ama türkyi menşeili) interneti kullanmasıdır. Bir etrafınıza sorun eğer öyle ise kesinlikle 7 gün içinde ya da 72 saat içersinde TL ye geri döneceksiniz demektir.
Yani demek istediğim illa proxy veya VPN kullanmaktan kaynaklanmaz bu sorunlar haberiniz olsun.
İyi oyunlar dilerim.
-
Ben ticker attım değişmeyecek Euro olacak dediler ulusal server olduğu için ben de oyunu bırakma kararı aldım

-
Display More
Arkadaşlar ben server TR server 63 de oynuyorum şuan bizde hala TL geçerli, bence sizin sorununuz server taşındığı için anlık olarak 7 gün boyunca server değişikliğinden dolayı Euro politikasına taşındı nedeni şu olabilr.
1) server değişikliği olduğu için yeniden isim belirlediniz aynı isimle devam bile etseniz bir anda oyun sizi proxy gibi görebilir bu yüzden sizi bir süre euro bölgesinde tutabilir. Ama bu kesin bir neden değil!!!
2) Server Değişikliği sırasında sizin sunucunuz taşındı ve başka bir sunucuya atandınız yine bu yüzden ödeme politikası değişebilir.
3)Eğer hala TL ödemesi ile alım yapabilen varsa aranızda bunun nedeni de Operatör (Turktelekom,Turkcell vs ama türkyi menşeili) interneti kullanmasıdır. Bir etrafınıza sorun eğer öyle ise kesinlikle 7 gün içinde ya da 72 saat içersinde TL ye geri döneceksiniz demektir.
Yani demek istediğim illa proxy veya VPN kullanmaktan kaynaklanmaz bu sorunlar haberiniz olsun.
İyi oyunlar dilerim.
aynen kardeş aynen ülkemiz uçuyor, almanya bizi kıskanıyor

lütfen dalga geçer gibi cevap yazmayın bilip bilmeden yorum yapmak kolay düzelmedi haftalar geçti bırakmakla bırakmamak arasındayız oynuyoruz ama ne heves kaldı ne de oynama isteği öylesine emeklerimiz çöp olmasın modundayız ne anlatıyorsun daha !!!! -
Display MoreDisplay More
Arkadaşlar ben server TR server 63 de oynuyorum şuan bizde hala TL geçerli, bence sizin sorununuz server taşındığı için anlık olarak 7 gün boyunca server değişikliğinden dolayı Euro politikasına taşındı nedeni şu olabilr.
1) server değişikliği olduğu için yeniden isim belirlediniz aynı isimle devam bile etseniz bir anda oyun sizi proxy gibi görebilir bu yüzden sizi bir süre euro bölgesinde tutabilir. Ama bu kesin bir neden değil!!!
2) Server Değişikliği sırasında sizin sunucunuz taşındı ve başka bir sunucuya atandınız yine bu yüzden ödeme politikası değişebilir.
3)Eğer hala TL ödemesi ile alım yapabilen varsa aranızda bunun nedeni de Operatör (Turktelekom,Turkcell vs ama türkyi menşeili) interneti kullanmasıdır. Bir etrafınıza sorun eğer öyle ise kesinlikle 7 gün içinde ya da 72 saat içersinde TL ye geri döneceksiniz demektir.
Yani demek istediğim illa proxy veya VPN kullanmaktan kaynaklanmaz bu sorunlar haberiniz olsun.
İyi oyunlar dilerim.
aynen kardeş aynen ülkemiz uçuyor, almanya bizi kıskanıyor

lütfen dalga geçer gibi cevap yazmayın bilip bilmeden yorum yapmak kolay düzelmedi haftalar geçti bırakmakla bırakmamak arasındayız oynuyoruz ama ne heves kaldı ne de oynama isteği öylesine emeklerimiz çöp olmasın modundayız ne anlatıyorsun daha !!!!Dalga geçmiyorum insan olanlara tavsiye veriyorum üstüne alınmıyorsan tavsiyeyi dinlemek zorunda değilsin.
-
Display More
Arkadaşlar ben server TR server 63 de oynuyorum şuan bizde hala TL geçerli, bence sizin sorununuz server taşındığı için anlık olarak 7 gün boyunca server değişikliğinden dolayı Euro politikasına taşındı nedeni şu olabilr.
1) server değişikliği olduğu için yeniden isim belirlediniz aynı isimle devam bile etseniz bir anda oyun sizi proxy gibi görebilir bu yüzden sizi bir süre euro bölgesinde tutabilir. Ama bu kesin bir neden değil!!!
2) Server Değişikliği sırasında sizin sunucunuz taşındı ve başka bir sunucuya atandınız yine bu yüzden ödeme politikası değişebilir.
3)Eğer hala TL ödemesi ile alım yapabilen varsa aranızda bunun nedeni de Operatör (Turktelekom,Turkcell vs ama türkyi menşeili) interneti kullanmasıdır. Bir etrafınıza sorun eğer öyle ise kesinlikle 7 gün içinde ya da 72 saat içersinde TL ye geri döneceksiniz demektir.
Yani demek istediğim illa proxy veya VPN kullanmaktan kaynaklanmaz bu sorunlar haberiniz olsun.
İyi oyunlar dilerim.
şu anda oynadığım sunucu yeni birleşmedi yaklaşık 3 sene önce birleşti euro güncellemesi de 1 ay önce falan geldi. Tek sebebi international sunucuları euro ya geçirmeleri dedikleri gibi vpn-proxy bla bla saçmalıklarından birileri yok yani tamamen euroya geçirmişler bu değiştirilmeli. Ortalıkta bir hata vs. yok yani sadece yaptıkları yanlışlar var.