ايه رايكم ياشباب بعد الذمج ده نعمل نقابه كبيره ونجمع فيها اللاعبين العرب لان انا وصلني دعوات من نقابات اجنبيه و وننافس فيها الاجانب وكلنا نساعد بعض
اتحاد اللاعبين العرب بعد الدمج
-
-
ايوه انا معاك بس بشرط اكون سيد نقابة العرب
حسابي مستواه 1 دلوقتي وعمال اطوره
اذا موافق انا اول واحد معاك
بمزح
احسبني معاك
اهمال هذا الموضوع كافي باعطاء الشخص فكره عن العرب
-
هههههههه ولا واحد اهتم ولا حد علق
عموما انا حسابي لفل ١٦٨ واي حد عايز مساعده يكلمني
-
هههههههه ولا واحد اهتم ولا حد علق
عموما انا حسابي لفل ١٦٨ واي حد عايز مساعده يكلمني
ههههه للأسف قلة من الاعبين العرب يستخدمون المنتدي عموما أنا أؤيد كلامك وإقتراحك ممتاز ماشاء الله
بصفة عامة العربي يحب وليس جلاديتوس ههههههه عكس الأجانب
انا أنصدمت من السرفر الجديد أغلبهم من الغرب اللاتيني
Ayman : تم التعديل
-
هههههههه ولا واحد اهتم ولا حد علق
عموما انا حسابي لفل ١٦٨ واي حد عايز مساعده يكلمني
ههههه للأسف قلة من الاعبين العرب يستخدمون المنتدي عموما أنا أؤيد كلامك وإقتراحك ممتاز ماشاء الله
بصفة عامة العربي يحب ببجي وليس جلاديتوس ههههههه عكس الأجانب
انا أنصدمت من السرفر الجديد أغلبهم من الغرب اللاتيني
عادي بس احنا نقدر ننافس ونساعد بعض
-
Display More
هههههههه ولا واحد اهتم ولا حد علق
عموما انا حسابي لفل ١٦٨ واي حد عايز مساعده يكلمني
ههههه للأسف قلة من الاعبين العرب يستخدمون المنتدي عموما أنا أؤيد كلامك وإقتراحك ممتاز ماشاء الله
بصفة عامة العربي يحب ببجي وليس جلاديتوس ههههههه عكس الأجانب
انا أنصدمت من السرفر الجديد أغلبهم من الغرب اللاتيني
عادي بس احنا نقدر ننافس ونساعد بعض
أكيد طبعا وده الغرض الثاني بعد إنتمائنا
وانتا فاتح اللعبة ولا لا عايزك
-
Display MoreDisplay More
هههههههه ولا واحد اهتم ولا حد علق
عموما انا حسابي لفل ١٦٨ واي حد عايز مساعده يكلمني
ههههه للأسف قلة من الاعبين العرب يستخدمون المنتدي عموما أنا أؤيد كلامك وإقتراحك ممتاز ماشاء الله
بصفة عامة العربي يحب ببجي وليس جلاديتوس ههههههه عكس الأجانب
انا أنصدمت من السرفر الجديد أغلبهم من الغرب اللاتيني
عادي بس احنا نقدر ننافس ونساعد بعض
أكيد طبعا وده الغرض الثاني بعد إنتمائنا
وانتا فاتح اللعبة ولا لا عايزك
في الطريق للبيت وهكلمك
-
- توصل بالسلامة ياغالي
-
.. فكرة مميزة , اعتقد ان قمتم بتنفيذها راح تكون اضافة مميزة
و كدعم بسيط مني للفكرة , في حالة تم انشاء ذلك سأقوم بمناقشة قائد الفريق في اقامة مسابقة داخليه للاعبينا العرب بسيرفرات الدمج و الجوائز ياقوت
-
-
.. فكرة مميزة , اعتقد ان قمتم بتنفيذها راح تكون اضافة مميزة
و كدعم بسيط مني للفكرة , في حالة تم انشاء ذلك سأقوم بمناقشة قائد الفريق في اقامة مسابقة داخليه للاعبينا العرب بسيرفرات الدمج و الجوائز ياقوت
بدأنا بالفعل في أول خطوة باقي الخطوات يعتمد علي اللاعبين رفيعي المستوى
وشكرا لك أخ أيمن علي مجهودك ودعمك المتواصل للاعبين المجتمع العربي
-
.. فكرة مميزة , اعتقد ان قمتم بتنفيذها راح تكون اضافة مميزة
و كدعم بسيط مني للفكرة , في حالة تم انشاء ذلك سأقوم بمناقشة قائد الفريق في اقامة مسابقة داخليه للاعبينا العرب بسيرفرات الدمج و الجوائز ياقوت
انا كدا هضطر انى ارجع اللعبه طالما الموضوع فيه ياقوت بس عايزين باقي اللاعبين العرب يتجمعو فى نقابه واحده
-
أنــآ فــيه حد طـــلــب مــني أنضــم لــنقآبــتكـ بــس بجـــيب مــدير يــمسكـ مكآن نقآبــتي
مــستوآي 119 لـــكن الدمج تــعــبني كثــير و اللــعــبة بقت ثقــيلة أوي و أفكــر أتــركـ

-
انا علي فكرة كلمتك وطلبت الانضمام للنقابة
-
أنــآ فــيه حد طـــلــب مــني أنضــم لــنقآبــتكـ بــس بجـــيب مــدير يــمسكـ مكآن نقآبــتي
مــستوآي 119 لـــكن الدمج تــعــبني كثــير و اللــعــبة بقت ثقــيلة أوي و أفكــر أتــركـ

اللعبه بقت ممتعه اكتر ومش شرط تكون نقابتي او اكون انا المدير انا مش مهتم بالموضوع ده اصلا اهم حاجه التفاعل واللي عنده نقابه افضل نروح فيها احسن ما ندفع ذهب كتير في التطوير
-
انا قصدي كلماه هوا يجي نقابتي إضافة لذالك اللعبة ممتعة للأجانب بنسبة لي مملة جدا جدا لاني العب جوال واقضي كتيير واتعب ومجهود مضاعف
اكتر بكتير من البيلعب علي الحواسيب مع الاضافات الي تعطيهم مميزات
وللأسف ٩٠٪ من اللاعيب يلعبون بايمبوت والدنيا مرتاحه معاهم
ده حتي بيع الطقوم مش بياخد معاه ٥ دقايق في حين انا لما اجي ابيع طقومي كل حدق تدريب الامر بيستغرق معاي ساعتين متواصلين اطلع من الطقوم التعاويذ والختوم الي اشتريها من المزاد وافضل ابيعها حاجه صعبه حدا ومع ذالك لسه مستمر وبلعبها عشان بحبها للأسف
-
ده غير إن اللاعبين في مستواي كلهم معتمدين علي نقابتهم وبيصنعو أسلحة حمراء
في مستوي ٩٠ لسه انا عن نفسي صنعت سلاح برتقالي وكم عتاد بنفسجي ودول بخبرتي في اللعبة وبمساعدة من كيبناشي عطاني ماليفيكا برونز
الموارد الأولية معاي كتير الحمدلله وجبتهم بإحترافي في اللعبة انا أي برج محصن بفتحه في اول مستوي ليه زي زاجراش وباباسامبا الاتنين دول نسبة ١٠٪ من اللاعبين بيهزموهم في أول مستوي ليهم
مع إحترامي لكل اللاعبين
اعرف ناس بتهزمهم بعد مستواهم ب ٥ مستويات و ١٠ مستويات
-
ولو أي حد محتاج أي نصيحة في اللعبة يكلمني في أي حاجة اللعبة مفيهاش خوارزمات او حظ الا بنسبة قليلة جدا لكن لو لعبتها صح مش هتخسر ابدا
كل الموضوع أنك لازم تفهم اللعبة صح
وانا موجود لأي أستفسار مطلوب مني وانا تحت أمر اي شخص
-
أنــآ فــيه حد طـــلــب مــني أنضــم لــنقآبــتكـ بــس بجـــيب مــدير يــمسكـ مكآن نقآبــتي
مــستوآي 119 لـــكن الدمج تــعــبني كثــير و اللــعــبة بقت ثقــيلة أوي و أفكــر أتــركـ

اللعبه بقت ممتعه اكتر ومش شرط تكون نقابتي او اكون انا المدير انا مش مهتم بالموضوع ده اصلا اهم حاجه التفاعل واللي عنده نقابه افضل نروح فيها احسن ما ندفع ذهب كتير في التطوير
نقابة Kings
رتبة 40 على السيرفر
حقل 20
قصر علاج 18
-
Display More
أنــآ فــيه حد طـــلــب مــني أنضــم لــنقآبــتكـ بــس بجـــيب مــدير يــمسكـ مكآن نقآبــتي
مــستوآي 119 لـــكن الدمج تــعــبني كثــير و اللــعــبة بقت ثقــيلة أوي و أفكــر أتــركـ

اللعبه بقت ممتعه اكتر ومش شرط تكون نقابتي او اكون انا المدير انا مش مهتم بالموضوع ده اصلا اهم حاجه التفاعل واللي عنده نقابه افضل نروح فيها احسن ما ندفع ذهب كتير في التطوير
نقابة Kings
رتبة 40 على السيرفر
حقل 20
قصر علاج 18
كانت في اي سيرفر في السيرفرات القديمه