هـــجوم مكــرر فــوق الغـير طبــيعــي

  • السلام عليكم


    كــلنـآ نــعرف الــلعـبة منــهآ و فــيهآ الهجومـ

    و عآدي أحــيآنآ الهــجوم يــبقى مكـرر و مـــزعج


    بــس فــيه حآجة غـــلـــط و غـــير طبيـــعــية في احد اللآعبــين

    بــيهآجم لـيل مهــآر

    كـــل وقت

    بدخــل ألآقي 40 هجــمة في الــيوم عآدي


    لآ كده فــيه إنه في المـــسألة أنآ لــو بهآجم فقط طـوآل اليــوم مش بيــتكرر معــي نفس اللآعب قد كــده مستــحيل


    مــش بعــرف ألعــب كويس

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Lamia المــعــروفـة سآبقـآ بإســم


    مــســتوى 111


    الإعتزآل بــعد إنهآء  (إنتــقآم متــأخر)

  • ولــو مفــيش مشــكله لـكن حــتى لو ســبنآ فــرق المســتوى الضخم (و أول 5 هجمــآت بكــل سآحة ينـــهب كل يــوم) يــبقى عدد الهـــجمآت مش طـــبيعي

    دخــلت اللــيل الصــبح الـــعصر جـــربت كــل يوم وقـــت

    موجــود كأنو مش بــينآم ?(

    Lamia المــعــروفـة سآبقـآ بإســم


    مــســتوى 111


    الإعتزآل بــعد إنهآء  (إنتــقآم متــأخر)

  • ولــو مفــيش مشــكله لـكن حــتى لو ســبنآ فــرق المســتوى الضخم (و أول 5 هجمــآت بكــل سآحة ينـــهب كل يــوم) يــبقى عدد الهـــجمآت مش طـــبيعي

    دخــلت اللــيل الصــبح الـــعصر جـــربت كــل يوم وقـــت

    موجــود كأنو مش بــينآم ?(

    انا اوقات العب طول اليوم واهجم فى اى وقت مفيش وقت محدد و زى ما قولت ان اول 5 هجمات بس اللى يكون فيهم نهب والباقي عشان الخبره

  • . وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


    .. في الوقت الحالي تم الغاء قانون الباش و هو ما كان يمنع اللاعب بأكثر من 5 هجمات باليوم شرط ان يكون بنفس السيرفر , اما الاقاليم فالعدد مفتوح


    .. اما بالوقت الحالي فالطبيعي لكل لاعب هو 5 هجمات فقط و بعد الهجمة ال 5 لا يتحصل علي نهب الا بالنسبة العادية


    .. مافي مشكلة بقصة الهجوم فاللعبة تعتمد علي الهجوم , و محاولة جعل لاعبك الأقوي للتصدي لكافة الهجمات و غيرها

    .•:*¨`*:•.₪سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم₪.•:*¨`*:•.


    iOvwLxc.pngAymanMOxPIMs.png


    RTVnqt9.png

    icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gif Board Admin icon_bitefight_ar_6bdde88f8bcb35d3c70181404158b9fb.gificona.home.lanterna4.gif Game Admin  icona.home.lanterna4.gif

  • كيف الحال معك بعد الدمج الوضع سابقا كان

    جنة بنسبة للجحيم ألأن ههههههههههه

    ياريت توقفو شكاوي من أمور عادي وبسيطه في مزاد أخفي اموالك فيه

  • مآهو أنت الي كــنت بــتطلــب عليــنآ الجحــيم ده

    الشكــوى حقــي :) و عــلى أسآس قد حد عــمل حآجـة أصلآ ههههههه

    Lamia المــعــروفـة سآبقـآ بإســم


    مــســتوى 111


    الإعتزآل بــعد إنهآء  (إنتــقآم متــأخر)

  • مآهو أنت الي كــنت بــتطلــب عليــنآ الجحــيم ده

    الشكــوى حقــي :) و عــلى أسآس قد حد عــمل حآجـة أصلآ ههههههه

    هههههههه أنا طلبت الجحيم

    بس السرفر عندي صار ميت لا يعمل ههههه الصفحة عندي تحمل بعد ساعة في الاخر مالقيت حل وطلعت من اللعبة ومستني يظبطو اللعبة إن شاء الله

  • مآهو أنت الي كــنت بــتطلــب عليــنآ الجحــيم ده

    الشكــوى حقــي :) و عــلى أسآس قد حد عــمل حآجـة أصلآ ههههههه

    هههههههه أنا طلبت الجحيم

    بس السرفر عندي صار ميت لا يعمل ههههه الصفحة عندي تحمل بعد ساعة في الاخر مالقيت حل وطلعت من اللعبة ومستني يظبطو اللعبة إن شاء الله

    هلا عبدالله انت رجعت تلعب

  • ايوه ترتيبي ٩١ هههههه٧٧

    متفاعل في اللعبة ولا لا

    ممكن اجي عندك النقابة

    والله حاليا بلعب اتسلي عادي لو عايز تيجي تعالي انا عامل موضوع في القسم العام شوفه

    ههههههه

    حلو الاقتراح رغم أني سبقتك بالفكرة وحطيتها في نقاش الخاص بالدمج

    ياريت والله كلنا كلاعيبين عرب نجتمع في نقابة واحدة هذا هوا المفروض وعشان نساعد بعض ونبقي اقوياء

    أتحادنا قوة طبعا وإقتراحك ممتاز

  • طيب علق عليه هناك يمكن الباقي يحب الفكره والكل يساعد بعضه